Kalite Politikamız

Müşteri Odaklı Hizmet Anlayışı

Etik Değerlere Bağlı Yönetim Anlayışı

Ülkemizdeki güncel yasalar ele alınarak; müşteri odaklı bir hizmet anlayışı çerçevesinde, görev, yetki, sorumluluk ve etik değerlere bağlı bir yönetim anlayışı içerisinde en hızlı şekilde hizmet vermek, Bağımsızlık, Tarafsızlık, Gizlilik, Dürüstlük ve Güvenilirliğin hiçbir yoruma mahal vermeden uygulanmasını sağlamak,
Personelimizin eğitim ihtiyaçlarını tespit etmek, iç ve dış eğitimler ile gerek teknik anlamda gerekse yönetim sistemimizin benimsenip uygulanması yönünde sürekli iyileştirme sağlamak ve çalışanlarımızın motivasyonunu yüksek tutmak, performanslarının geliştirilmesini sağlamak,

Çalışma kapsamındaki faaliyetlerle ilgili olarak güncel gelişmeleri takip ederek, gerekli durumlarda müşteri ile paylaşmak

TS EN ISO / IEC 17020 – 2012 sistemini şirketimizde en iyi şekilde uygulayarak verdiğimiz hizmette müşteri memnuniyetinin sürekliliğini sağlamak, Araştırma ve geliştirmeye yönelik çalışmalar yapmak, iyi bir mesleki ve teknik uygulamanın yanı sıra TS EN ISO / IEC 17020 – 2012 standardı uyarınca kaliteli hizmet vermek temel ilkelerimizdir.